El president del Grup Municipal Demòcrata destaca la importància de l’esport per Barcelona i denuncia un cert malestar del sector amb el govern que no el considera prioritari
El president del Grup Municipal Demòcrata, Xavier Trias, ha reclamat a l’alcaldessa Ada Colau més implicació amb el sector esportiu de la ciutat. Xavier Trias ha destacat la importància de l’esport per Barcelona i ha denuncia un cert malestar del sector amb el govern que no el considera prioritari.
En el Plenari del Consell Municipal, el president del Grup Municipal del PDeCAT, Xavier Trias, ha adreçat un prec a l’alcaldessa que demana “Que l’Alcaldessa de Barcelona s’impliqui personalment en la tasca de suport al teixit associatiu i al conjunt del sector esportiu de la ciutat, tot establint-hi una interlocució directa i constant”. Trias ha destacat la importància de l’esport per la ciutat. “Barcelona és una de les capitals esportives del món. Una ciutat de reconegut prestigi en l’àmbit esportiu a nivell internacional”, ha destacat Trias i ha afegit que aquest reconeixement i prestigi de la ciutat “ha estat gràcies a la feina feta per l’Ajuntament però sobretot pel teixit associatiu, federacions, clubs i consells que fomenten la pràctica esportiva”.
El president del Grup del PDeCAT també ha destacat que l’esport és “una eina fonamental per a la integració social, laboral, d’educació en valors, de salut i com a vertebrador del teixit social i veïnal dels nostres barris”. Per tot això ha afegit que “l’obligació de l’Ajuntament és estar al costat de clubs i federacions” i ha demanat a l’alcaldessa que “s’impliqui personalment amb el sector esportiu, un sector que viu amb cert malestar que no hi hagi un regidor responsable i perquè veu com es dona la gestió equipaments a empreses quan els serveis abans els gestionaven clubs o entitats”.
Trias ha posat com exemple d’aquest maleter del sector amb el govern que encapçala Ada Colau el fet que el president de la UFEC, també vicepresident del Consell Municipal d’Esports, hagi demanat en 15 ocasions una reunió amb l’alcaldessa “però vostè encara no l’ha rebut”. “Li reclamem més implicació”, ha insistit Trias.
Barcelona, 26 d’octubre de 2018