El PDeCAT aconsegueix que l’Ajuntament doni als eixos comercials les mateixes facilitats per organitzar mostres de comerç com les que gaudeix el projecte municipal La Pionera

 

Raimond Blasi, que ha defensat la proposició a la Comissió d’Economia i Hisenda, afirma que la promoció i el foment del comerç de proximitat “és una necessitat i un deure de l’Ajuntament”

 

El regidor del Grup del PDeCAT, Raimond Blasi, ha defensat avui a la comissió d’Economia i Hisenda una proposició que ha comptat amb els vots favorables de tots els grups municipals que demana que l’Ajuntament doni als eixos comercials i a les associacions de comerciants les mateixes facilitats per organitzar mostres de comerç al carrer com els que gaudeix el projecte de iniciativa municipal de La Pionera. Raimond Blasi, que ha defensat la proposició en nom del PDeCAT, ha afirmat que la promoció i el foment del comerç de proximitat “és una necessitat i un deure de l’Ajuntament”.

La proposició que s’ha sotmès a votació acorda: “Que es donin als Eixos comercials i a les Associacions de comerciants les mateixes facilitats per organitzar mostres de comerç, fires i esdeveniments al carrer com els que gaudeix el projecte d’iniciativa municipal La Pionera”.

Com ha explicat Blasi, els eixos i les associacions de comerciants tenen problemes i dificultats per organitzar mostres de comerç, fires i esdeveniments al carrer de suport al comerç de proximitat. També ha assenyalat que la iniciativa municipal la Pionera, un espai a l’aire lliure d’aparador per iniciatives i projectes i que comptarà amb un espai  al carrer a partir de l’abril tots els caps de setmana, “gaudirà d’unes facilitats de les que no disposen els eixos comercials i associacions per realitzar mostres de comerç, fires, esdeveniments, de promoció i foment del comerç de proximitat”.

Com ha assenyalat Blasi, “és una necessitat i deure de l’Ajuntament fomentar el comerç de proximitat”, però ha lamentat que sovint el que es troben els comerciants  “són impediments i entrebancs, ja sigui pels horaris, l’espai o els recursos tècnics i, fins i tot, humans”. “Volem que aquestes facilitats que gaudirà la indicativa municipal les disposin els eixos comercials i que es visualitzi la col·laboració entre  el públic i el privat”, ha demanat el regidor del PDeCAT

Blasi ha agraït el suport dels grups i ha afegit que el seu grup farà seguiment exhaustiu del compliment de la iniciativa perquè el teixit comercial no compta amb la complicitat del govern municipal. “Estarem amatents a que cada vegada que una entitat vulgui celebrar algun acte de promoció de comerç a l’espai públic no es trobi amb entrebancs sinó el recolzament del govern municipal”, ha conclòs Raimond Blasi.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: